Poczta, email

Filtry anty-SPAM

Filtry wiadomości Email służą blokowaniu pewnych typów emaili. Wprowadzone filtry obowiązują dla wszystkich kont email. Nie można ich ustawić dla poszczególnych kont. Aby dodawać/modyfikować/usuwać filtry email musimy zalogować się w panelu DirectAdmin, następnie przechodzimy do sekcji "Zarządzanie skrzynkami email" gdzie wybieramy opcję "Filtry anty-SPAM". Wyświetli się następujące okno:

Filtry pozwalają blokować emaile na podstawie kilku kryteriów:

  • Na podstawie adresu źródłowego. Pozwala ona na blokowanie emaili z niechcianego adresu email. Wprowadź poprawnie adres w postaci: nazwa@domena.pl i naciśnij "Blokuj".
  • Na podstawie domeny źródłowej. Pozwala ona na blokowanie emaili z całej niechcianej domeny. Wpisz tutaj domenę (bez "www") i naciśnij "Blokuj".
  • Na podstawie słowa zawartego w emailu. Pozwala to na blokowanie emaili zawierających niechciane słowo. Wpisz tutaj niechciane słowo i naciśnij "Blokuj".
  • Na podstawie wielkości wiadomości przychodzącej. Wpisz tutaj maksymalny akceptowalny rozmiar wiadomości, pamiętaj (1024kb = 1MB). Potwierdź wybór przyciskiem "Blokuj"
  • Na podstawie wbudowanego zestawu słów przeznaczonych tylko dla dorosłych. Aktywacje tego filtru przeprowadzamy przez naciśnięcie przycisku "Enable"

Usuwanie filtrów anty-SPAM

Aby usuwać filtry email musimy zalogować się w panelu DirectAdmin, następnie przechodzimy do sekcji "Zarządzanie skrzynkami email" gdzie wybieramy opcję "Filtry anty-SPAM". Następnie na liście filtrów podobnej do tej poniżej, zaznaczamy filtr, którego nie chcemy używać i naciskamy przycisk "Delete Selected"

Tagi: Direct Admin, DirectAdmin, anty spam, roboty spamerskie, poczta, mail, email, antyspam, e-mail, wiadomości, ochrona email, niechciana poczta, filtrowanie email, filtrowanie e-mail, skrzynka email


Autor: Biuro Obsługi HostSol.pl

Wydrukuj ten wpis