Poczta, email

Ustawienie przechwytywania email (Catch All)

Jeśli serwer pocztowy dostanie wiadomość email, która jest zaadresowana na adres, który nie istnieje. W panelu DirectAdmin możemy określić, co serwer pocztowy ma zrobić z taką wiadomością. Do wyboru mamy trzy opcje:

  1. Nadawca zostaje powiadomiony, że adres nie istnieje
  2. Wiadomość zostanie zignorowana i skasowana - nadawca nie zostanie powiadomiony.
  3. Serwer pocztowy przesyła wiadomość na wskazany email.

Aby móc zmieniać te opcje. Musisz zalogować się do panelu DirectAdmin oraz w sekcji "Zarządzanie skrzynkami email" wybrać opcję "Usługa E-mail Catch-all". Wyświetli się okienko widoczne poniżej:

Zaznacz odpowiednią opcję i naciśnij "Aktualizuj"

Tagi: Direct Admin, DirectAdmin, bezpieczeństwo, poczta, pop3, smtp, email, e-mail, konta pocztowe, przechwytywanie email, catch all, ustawienia email


Autor: Biuro Obsługi HostSol.pl

Wydrukuj ten wpis