Poczta, email

Rekordy MX

Zmian w rekordach MX często wymagają organizacje oferujące darmowe konta email. Zmiany te są czasem wymagane do prawidłowej pracy oprogramowania na serwerach pocztowych. Rekordy MX pozwalają kierować Twoją domenę do właściwego serwera. Proszę pamiętać, że zmiana rekordów MX nie spowoduje złego działania Twoich juz istniejących kont POP3, autoreponderów, forwarderów, funkcjonowania mailing list.

Aby zmieniać rekordy MX musimy zalogować się w panelu DirectAdmin, następnie przechodzimy do sekcji "Zarządzanie skrzynkami email" gdzie wybieramy opcję "Rekordy (MX)".

W pierwszej kolejności usuń dotychczasowy rekord MX zaznaczając go w polu obok i naciskając "Delete Selected". Teraz nie mamy juz żadnego rekordu MX. Kolejny krok to wprowadzenie nazwy hosta, hostującego Twój email, zakończony kropką. Wybierz poziom ważności (zwykle 10) z listy po prawej. Poziom ważności powinieneś otrzymać, także od providera hostującego Twój email.

Następnie, wprowadź nazwę hosta, wprowadzoną po kropce, dając Ci e-mail providera. Następnie zaznacz poziom ważności (zazwyczaj 10) z listy po prawej stronie. Poziom ważności dotyczy także  adresu e-mail providera. Kliknij "Dodaj."

Uwaga: Na końcu musi się znajdować kropka.

Jeśli chcesz przywrócić oryginalne ustawienia MX, usuń wszystkie rekordy MX i wprowadź twoja-domena.pl ustawiając poziom ważności na 0.

Tagi: Direct Admin, DirectAdmin, dns, dnsy, serwer nazw, poczta, email, e-mail, rekord mx, rekordy mx, rekord, serwer pocztowy


Autor: Biuro Obsługi HostSol.pl

Wydrukuj ten wpis