Podstawy

System wiadomości, Ticket System

Obok tekstu Wiadomości znajduje się w nawiasie informacja o liczbie nowych (nieprzeczytanych) wiadomości.

Aby wysłać nowe zapytanie do systemu wybierz "System Wiadomości>Utórz Ticket" a następnie wypełnij odpowiednio pola w formularzu:

1. Wybierz priorytet wiadomości:
Niski: Problem nie powoduje poważnych trudności.
Średni: Problem powoduje poważne trudności
Wysoki: Problem uniemożliwia korzystanie z konta.

2. Wpisz temat problemu.

3. Opisz zaistniałą sytuację, problem.

4. Kliknij "Zapisz."

Najszybciej jak to możliwe nasz pracownik pomocy technicznej odpowie Ci na zadane pytanie. Wówczas w polu widocznym na 1 z obrazków ukaże Ci się informacja, iż masz nowe wiadomości.

Uwaga: Możemy również wysłać Ci wiadomość do systemu wówczas w polu widocznym na 1 z obrazków ukaże Ci się informacja, iż masz nowe wiadomości a jej treść przeczytasz klikając na opisywany link. Wiadomość wysłana do Ciebie przez administratora ukazuje się nie w sekcji Ticket a Message.

Tagi: Direct Admin, DirectAdmin, pomoc, system pomocy, system wiadomości, pytania, hosting pomoc, faq, pytania faq, wiadomości


Autor: Biuro Obsługi HostSol.pl

Wydrukuj ten wpis