Podstawy
System wiadomości, Ticket System
Obok tekstu Wiadomości znajduje się w nawiasie informacja o liczbie nowych (nieprzeczytanych) wiadomości.
Aby wysłać nowe zapytanie do systemu wybierz "System Wiadomości>Utórz Ticket" a następnie wypełnij odpowiednio pola w formularzu:
1. Wybierz priorytet wiadomości:
Niski: Problem nie powoduje poważnych trudności.
Średni: Problem powoduje poważne
trudności
Wysoki: Problem uniemożliwia korzystanie z
konta.
2. Wpisz temat problemu.
3. Opisz zaistniałą sytuację, problem.
4. Kliknij "Zapisz."
Najszybciej jak to możliwe nasz pracownik pomocy technicznej odpowie Ci na zadane pytanie. Wówczas w polu widocznym na 1 z obrazków ukaże Ci się informacja, iż masz nowe wiadomości.
Uwaga: Możemy również wysłać Ci wiadomość do systemu wówczas w polu widocznym na 1 z obrazków ukaże Ci się informacja, iż masz nowe wiadomości a jej treść przeczytasz klikając na opisywany link. Wiadomość wysłana do Ciebie przez administratora ukazuje się nie w sekcji Ticket a Message.
Tagi: Direct Admin, DirectAdmin, pomoc, system pomocy, system wiadomości, pytania, hosting pomoc, faq, pytania faq, wiadomości
Autor: Biuro Obsługi HostSol.pl