Wyszukiwarka

13 wyników poszukiwania dla frazy: "Formularz"

  • : Jak założyć konto w HostSol.pl ?
    Treść: Jak założyć konto w HostSol.pl? Po pierwsze należy wypełnić formularz zamieszczony tutaj. Wszystkie konta zakupione w HostSol.pl mają zapewniony 7-dniowy, darmowy okres próbny. Klient przez ...

  • : Jak otrzymać 7-dniowy okres testowy?
    Treść: Na każdym nowym koncie w HostSol.pl przez 7 dni obowiązuje okres testowy. W czasie, którego klient bez żadnych opłat może testować konto przed wykupieniem usługi. ...

  • : Zapomniałem hasła, co robić?
    Treść: Proszę skontaktować się z działem pomocy technicznej, poprzez formularz dostępny na stronie pomocy. W wiadomości prosimy podać login jaki został wybrany przy rejestracji, swoje dane ...

  • : Kiedy i dlaczego konta hostingowe są zawieszane?
    Treść: Za złamanie zasad regulaminu. Gdy konto drastycznie narusza regulamin zostanie ono bezpowrotnie usunięte z serwera. W innym przypadku po usunięciu niezgodności i kontakcie z naszą ...

  • : Jaki jest cykl rozliczeniowy, jak często muszę płacić?
    Treść: HostSol.pl stosuje miesięczny cykl rozliczeniowy. Płatne do 1 każdego miesiąca. Istnieje możliwość płatności w systemach kwartalnych, półrocznych i rocznych. Jeżeli interesuje Cię wpłata inna, niż ...

  • : Czy mogę zwiększyć swój limit transferu?
    Treść: Tak, oferujemy dwa rozwiązania: Uaktywnić opcję nie zawieszania konta po przekroczeniu transferu. Wówczas po przekroczeniu transferu za każdy wykorzystany 1GB pobierana jest opłata w wysokości 2zł ...

  • : Jak mogę zwiększyć posiadany pakiet hostingowy?
    Treść: Zakładamy dwie możliwości zmiany pakietu hostingowego na wyższy, ich wybór uzależniony jest od okresu kiedy zdecydujesz się na zmianę pakietu. Jeśli zdecydujesz się na zmianę pakietu ...

  • : Czy potrzebuję własnego adresu IP?
    Treść: Własny adres IP jest niezbędny do uruchomienia zabezpieczenia SSL na Twoim koncie. Jeśli wiec chcesz, by Twoi klienci łączyli się z Twoją strona za pomocą szyfrowanego ...

  • : Czy kilka domen może wskazywać na ten sam katalog?
    Treść: Tak. Istnieje taka możliwość, fakt ten należy zgłosić w dziale pomocy technicznej poprzez formularz dostępny na stronie pomocy pod adresem. ...

  • : Jak mogę zmienić hasło do mojego konta pocztowego?
    Treść: Hasło to, należy zmienić w panelu DirectAdmin. Funkcja ta dostępna jest pod adresem http://www.twoja-domena.pl:2222/CMD_CHANGE_EMAIL _PASSWORD. Wypełniając formularz zmienisz hasło dla wybranego konta email. ...

  • Zarządzanie stroną internetową: Aktualizacja wgrywanie nowych plików poprzez SSH
    Treść: Uwaga: Domyślnie obsługa protokołu SSH jest wyłączona dla konta. Jeśli interesuję Cię włączenie usługi prosimy o kontakt z Biurem poprzez formularz dostępny na stronie pomocy Aktualizacja ...

  • Certyfikaty SSL: Instalacja certyfikatów SSL
    Treść: Podstawowym elementem, jaki musisz posiadać, aby używać certyfikatu SSL jest własny (dedykowany) adres IP. Jeżeli nie posiadasz własnego adresu IP, zostaniesz o tym powiadomiony poprzez ...

  • Backup strony, konta: Przywracanie kopii zapasowych
    Treść: Krok 1: Jeżeli masz plik kopii zapasowej, wgraj, skopiuj go na serwer. Jeżeli plik kopii zapasowej posiadasz na dysku musisz skopiować go na serwer do folderu ...

Dodaj wyszukiwarkę do Firefox - wtyczka