Wyszukiwarka

6 wyników poszukiwania dla frazy: "Kontakt"

  • : Moja strona nie działa, gdzie i kiedy mogę zgłosić awarię?
    Treść: Awarię konta, brak, niedostępność usług można zgłaszać w dziale pomocy technicznej w formularzu dostępnym na stronie pomocy 24h/dobę. Jeżeli jednak usterka uniemożliwia jakiekolwiek działanie konta ...

  • : Kiedy i dlaczego konta hostingowe są zawieszane?
    Treść: Za złamanie zasad regulaminu. Gdy konto drastycznie narusza regulamin zostanie ono bezpowrotnie usunięte z serwera. W innym przypadku po usunięciu niezgodności i kontakcie z naszą ...

  • : Czy mogę zwiększyć swój limit transferu?
    Treść: Tak, oferujemy dwa rozwiązania: Uaktywnić opcję nie zawieszania konta po przekroczeniu transferu. Wówczas po przekroczeniu transferu za każdy wykorzystany 1GB pobierana jest opłata w wysokości 2zł ...

  • : Jak założyć dodatkową domenę typu nazwa.hostsol.pl?
    Treść: Standardowo zakładamy jedna, taką domenę. Jeżeli jednak interesuje Cię dodatkowa, prosimy o kontakt z działem biuro w formularzu dostępnym na stronie pomocy. ...

  • Zarządzanie stroną internetową: Aktualizacja wgrywanie nowych plików poprzez SSH
    Treść: Uwaga: Domyślnie obsługa protokołu SSH jest wyłączona dla konta. Jeśli interesuję Cię włączenie usługi prosimy o kontakt z Biurem poprzez formularz dostępny na stronie pomocy Aktualizacja ...

  • Certyfikaty SSL: Instalacja certyfikatów SSL
    Treść: Podstawowym elementem, jaki musisz posiadać, aby używać certyfikatu SSL jest własny (dedykowany) adres IP. Jeżeli nie posiadasz własnego adresu IP, zostaniesz o tym powiadomiony poprzez ...

Dodaj wyszukiwarkę do Firefox - wtyczka