Wyszukiwarka

20 wyników poszukiwania dla frazy: "Dzialo pomocy technicznej"

  • : Zapomniałem hasła, co robić?
    Treść: Proszę skontaktować się z działem pomocy technicznej, poprzez formularz dostępny na stronie pomocy. W wiadomości prosimy podać login jaki został wybrany przy rejestracji, swoje dane ...

  • : Moja strona nie działa, gdzie i kiedy mogę zgłosić awarię?
    Treść: Awarię konta, brak, niedostępność usług można zgłaszać w dziale pomocy technicznej w formularzu dostępnym na stronie pomocy 24h/dobę. Jeżeli jednak usterka uniemożliwia jakiekolwiek działanie konta ...

  • : Kiedy i dlaczego konta hostingowe są zawieszane?
    Treść: Za złamanie zasad regulaminu. Gdy konto drastycznie narusza regulamin zostanie ono bezpowrotnie usunięte z serwera. W innym przypadku po usunięciu niezgodności i kontakcie z naszą ...

  • : Co zrobić aby otrzymywać faktury VAT?
    Treść: Aby otrzymywać faktury VAT, należy zgłosić ten fakt do działu płatności w formularzu dostępnym na stronie pomocy. ...

  • : Jaki jest cykl rozliczeniowy, jak często muszę płacić?
    Treść: HostSol.pl stosuje miesięczny cykl rozliczeniowy. Płatne do 1 każdego miesiąca. Istnieje możliwość płatności w systemach kwartalnych, półrocznych i rocznych. Jeżeli interesuje Cię wpłata inna, niż ...

  • : Czy mogę zwiększyć swój limit transferu?
    Treść: Tak, oferujemy dwa rozwiązania: Uaktywnić opcję nie zawieszania konta po przekroczeniu transferu. Wówczas po przekroczeniu transferu za każdy wykorzystany 1GB pobierana jest opłata w wysokości 2zł ...

  • : Jak mogę zwiększyć posiadany pakiet hostingowy?
    Treść: Zakładamy dwie możliwości zmiany pakietu hostingowego na wyższy, ich wybór uzależniony jest od okresu kiedy zdecydujesz się na zmianę pakietu. Jeśli zdecydujesz się na zmianę pakietu ...

  • : Czy można korzystać z zewnętrznego certyfikatu SSL?
    Treść: Tak, aby korzystać z zewnętrznego certyfikatu SSL, należy posiadać oddzielny adres IP. Jeśli interesuje Cię zakup osobnego adresu IP prosimy o zgłoszenie tego faktu do ...

  • : Czy potrzebuję własnego adresu IP?
    Treść: Własny adres IP jest niezbędny do uruchomienia zabezpieczenia SSL na Twoim koncie. Jeśli wiec chcesz, by Twoi klienci łączyli się z Twoją strona za pomocą szyfrowanego ...

  • : Jak tworzyć i usuwać bazy danych MySQL?
    Treść: Tworzenie, oraz usuwanie baz danych obydwa się za pośrednictwem panelu DirectAdmin. Wszelka pomoc na ten temat dostępna jest na stronie pomocy DirectAdmin. ...

  • : Czy kilka domen może wskazywać na ten sam katalog?
    Treść: Tak. Istnieje taka możliwość, fakt ten należy zgłosić w dziale pomocy technicznej poprzez formularz dostępny na stronie pomocy pod adresem. ...

  • : Jak założyć dodatkową domenę typu nazwa.hostsol.pl?
    Treść: Standardowo zakładamy jedna, taką domenę. Jeżeli jednak interesuje Cię dodatkowa, prosimy o kontakt z działem biuro w formularzu dostępnym na stronie pomocy. ...

  • : Gdzie mogę zobaczyć statystyki dla moich domen?
    Treść: Statystyki dla posiadanych domen dostępne są w panelu DirectAdmin. Opis szczegółowy dostępny jest na stronie pomocy DirectAdmin. ...

  • : Jak założyć skrzynkę email?
    Treść: Zakładanie poczty email odbywa się za pośrednictwem panelu administracyjnego DirectAdmin po zalogowaniu. Czynność ta jest niebywale prosta i nie powinna sprawiać problemów, opis szczegółowy tej ...

  • Podstawy: Przeniesienie (transfer) domeny
    Treść: W przypadku przeniesienia (transferu) domeny istnieją dwa przypadki. Pierwszy to zmiana providera domeny. Drugi to zmiana miejsca hostowania domeny (zmiana hostingu, serwera, miejsca trzymania plików). ...

  • Podstawy: System wiadomości, Ticket System
    Treść: Obok tekstu Wiadomości znajduje się w nawiasie informacja o liczbie nowych (nieprzeczytanych) wiadomości. Aby wysłać nowe zapytanie do systemu wybierz "System Wiadomości>Utórz Ticket" a następnie wypełnij ...

  • Zarządzanie stroną internetową: Aktualizacja wgrywanie nowych plików poprzez SSH
    Treść: Uwaga: Domyślnie obsługa protokołu SSH jest wyłączona dla konta. Jeśli interesuję Cię włączenie usługi prosimy o kontakt z Biurem poprzez formularz dostępny na stronie pomocy Aktualizacja ...

  • Subdomeny: Tworzenie użytkowników FTP dla subdomen
    Treść: Możesz tworzyć konta ftp, które będą miały dostęp tylko do jednej subdomeny. Aby to uczynić, należy postępować wg instrukcji: Należy utworzyć subdomenę, (informacje jak tego dokonać ...

  • Statystyki strony, domen: Przeglądanie informacji o koncie
    Treść: Panel DirectAdmin udostępnia użytkownikom informacje o włączonych usługach, oraz o bieżącym wykorzystaniu udostępnionych zasobów. Usługi i statystyki, jakie możemy tutaj sprawdzić to: Wykorzystany transfer Zużycie dysku Liczba zainstalowanych ...

  • Certyfikaty SSL: Instalacja certyfikatów SSL
    Treść: Podstawowym elementem, jaki musisz posiadać, aby używać certyfikatu SSL jest własny (dedykowany) adres IP. Jeżeli nie posiadasz własnego adresu IP, zostaniesz o tym powiadomiony poprzez ...

Dodaj wyszukiwarkę do Firefox - wtyczka