Wyszukiwarka

146 wyników poszukiwania dla frazy: "Zaczanie plikw na ftp"

Strona 1 z 3 stron

  • : Gdzie znajdują się serwery HostSol.pl?
    Treść: Wszystkie serwery znajdują się w nowoczesnej i bezpiecznej data center w Düsseldorf, Niemcy. Zdjęcia naszego data center dostępne są na stronie o nas. ...

  • : Jak często wykonywane są backupy?
    Treść: Backupy serwera wykonywane są raz w tygodniu. Oczywiście masz możliwość wykonywania backupów we własnym zakresie na swojej maszynie lub całkowicie innym miejscu. ...

  • : Jak założyć konto w HostSol.pl ?
    Treść: Jak założyć konto w HostSol.pl? Po pierwsze należy wypełnić formularz zamieszczony tutaj. Wszystkie konta zakupione w HostSol.pl mają zapewniony 7-dniowy, darmowy okres próbny. Klient przez ...

  • : Czy moje dane, pliki umieszczone na waszych serwerach są bezpieczne?
    Treść: Używamy tylko markowych serwerów. Każdy z nich posiada wydajny 64 bitowy procesor zbudowany w technologii dwurdzeniowej. Dodatkowo każdy jest wyposażony w dyski twarde działające w ...

  • : Jak otrzymać 7-dniowy okres testowy?
    Treść: Na każdym nowym koncie w HostSol.pl przez 7 dni obowiązuje okres testowy. W czasie, którego klient bez żadnych opłat może testować konto przed wykupieniem usługi. ...

  • : Zapomniałem hasła, co robić?
    Treść: Proszę skontaktować się z działem pomocy technicznej, poprzez formularz dostępny na stronie pomocy. W wiadomości prosimy podać login jaki został wybrany przy rejestracji, swoje dane ...

  • : Czy obsługa konta jest trudna?
    Treść: Nie, każde konto zarządzane jest poprzez Panel Administracyjny DirectAdmin w polskiej wersji językowej który, daje Ci pełną kontrolę nad Twoim kontem. Zarządzanie Twoimi stronami, bazami danych, ...

  • : Co się stanie w czasie awarii zasilania?
    Treść: Nasz data center wyposażony jest w system zapobiegający zanikowi zasilania. Wydajne UPSy zapewniają zasilanie przez kilkadziesiąt minut. Jeśli zacznie brakować prądu w UPSach automatycznie uruchamia ...

  • : Co się stanie kiedy przekroczę transfer?
    Treść: Kiedy limit transferu zacznie się wyczerpywać i dojdzie do poziomu ok. 90% użytkownik i administrator zostaną poinformowani automatycznie o tym fakcie. Wówczas użytkownik musi podjąć ...

  • : Moja strona nie działa, gdzie i kiedy mogę zgłosić awarię?
    Treść: Awarię konta, brak, niedostępność usług można zgłaszać w dziale pomocy technicznej w formularzu dostępnym na stronie pomocy 24h/dobę. Jeżeli jednak usterka uniemożliwia jakiekolwiek działanie konta ...

  • : Chcę sprzedawać hosting innym swoim klientom. Czy jest to możliwe?
    Treść: Tak, oczywiście. W celu odsprzedaży kont, należy zaopatrzyć się w konto z planem reseller. Wówczas zdobywasz większe uprawnienia, nowe funkcję pozwalające: dodawać nowych klientów, zarządzać ...

  • : Kiedy i dlaczego konta hostingowe są zawieszane?
    Treść: Za złamanie zasad regulaminu. Gdy konto drastycznie narusza regulamin zostanie ono bezpowrotnie usunięte z serwera. W innym przypadku po usunięciu niezgodności i kontakcie z naszą ...

  • : Gdzie jest mój panel do zarządzania kontem?
    Treść: Panel do zarządzania kontem (Panel DirectAdmin) dostępny jest pod adresem http://www.twoja-domena.pl:2222. Do zalogowania potrzebne są dane które, podano w formularzu przy zakładaniu konta. Za pomocą ...

  • : Nie mogę połączyć się z panelem DirectAdmin? Dlaczego?
    Treść: Panel DirectAdmin pracuje na porcie 2222. Często konieczne jest odblokowanie tego portu na firewallu w swoim komputerze, lub u operatora sieci lokalnej. ...

  • : Gdzie znajdę pomoc dla panelu administracyjnego DirectAdmin?
    Treść: Bardzo obszerna pomoc dla panelu administracyjnego DirectAdmin znajduje się pod adresem http://www.hostsol.pl/directadmin. Strona ta jest dostępna w języku polskim. Cały panel administracyjny DirectAdmin dostępny na ...

  • : Czy podane ceny zawierają podatek VAT?
    Treść: Tak, wszystkie podane ceny stronie HostSol.pl są cenami brutto, czyli zawierają 22% podatku VAT. ...

  • : Co zrobić aby otrzymywać faktury VAT?
    Treść: Aby otrzymywać faktury VAT, należy zgłosić ten fakt do działu płatności w formularzu dostępnym na stronie pomocy. ...

  • : Jaki jest cykl rozliczeniowy, jak często muszę płacić?
    Treść: HostSol.pl stosuje miesięczny cykl rozliczeniowy. Płatne do 1 każdego miesiąca. Istnieje możliwość płatności w systemach kwartalnych, półrocznych i rocznych. Jeżeli interesuje Cię wpłata inna, niż ...

  • : Czy mogę zwiększyć swój limit transferu?
    Treść: Tak, oferujemy dwa rozwiązania: Uaktywnić opcję nie zawieszania konta po przekroczeniu transferu. Wówczas po przekroczeniu transferu za każdy wykorzystany 1GB pobierana jest opłata w wysokości 2zł ...

  • : Jak mogę zwiększyć posiadany pakiet hostingowy?
    Treść: Zakładamy dwie możliwości zmiany pakietu hostingowego na wyższy, ich wybór uzależniony jest od okresu kiedy zdecydujesz się na zmianę pakietu. Jeśli zdecydujesz się na zmianę pakietu ...

  • : Jaka jest struktura katalogów na moim koncie? Do czego one służą?
    Treść: backups Katalog ten zawiera kopie bezpieczeństwa wykonane przez użytkownika w panelu DirectAdmin. domains Katalog ten zawiera podkatalogi z domenami. Nazwy katalogów odpowiadają nazwom domen. Każda domena dodana automatycznie ...

  • : Jak i gdzie umieścić pliki mojej strony na serwerze?
    Treść: Pliki, należy wysłać przez klienta (program do obsługi) FTP do katalogu public_html. Nazwa pliku ze stroną główną powinna mieć nazwę inex.html lub index.php. ...

  • : Jak skonfigurować poprawnie klienta (program do obsługi) FTP?
    Treść: W kliencie FTP (polecamy: Total Commander), należy wpisać jako:   Nazwa hosta (adres): ftp.twoja-domena.pl Użytkownik: Twoja nazwa użytkownika (otrzymana przy rejestracji) Hasło: Twoje hasło (otrzymane przy rejestracji) ...

  • : Gdy nie umieszczę pliku index.html dostaję komunikat 403. Czy można to zmienić?
    Treść: W przypadku braku pliku index.html, bądź index.php ze względów bezpieczeństwa nie wyświetlane jest drzewo katalogu (zbiór dostępnych plików i podkatalogów). Aby wyłączyć to zabezpieczenie i udostępnić listę ...

  • : Chciałbym utworzyć, zobaczyć swoją stronę internetową. Co mam zrobić?
    Treść: Aby mieć własną stronę internetową należy: Posiadać konto hostingowe w naszej firmie z odpowiednim pakietem. Zapoznaj się z naszą ofertą. Stworzyć stronę internetową. Możesz sam zbudować stronę ...

  • : Co zrobić aby skrypty uruchamiane były w PHP5?
    Treść: Skrypty z rozszerzeniem .php domyślnie uruchamiane są w PHP4. Obsługa PHP5, jest uruchomiona na serwerach, aby skrypty były wykonywane w PHP5 należy plikom nadać rozszerzenie ...

  • : Jak włączyć wykonywanie skryptu PHP przez Cron-a.
    Treść: Obsługa zadań CRON jest domyślnie włączona na serwerach. Konfiguracja jego zadań odbywa się z poziomu panelu DirectAdmin i jest dostępna pod adresem http://twoja-domena.pl:2222/CMD_CRON_JOBS. Aby włączyć ...

  • : Jak zmienić właściciela plików, usunąć plik gdy właścicielem jest Apache?
    Treść: Systemach typu UNIX każdy plik przynależy do właściciela i do grupy. Gdy prześlemy plik poprzez protokół (klienta-program) FTP właścicielem pliku jest użytkownik ftp. Takie pliki możemy ...

  • : Jak mogę zabezpieczyć moje formularze przed robotami?
    Treść: Sieć pełna jest robotów spamerskich wysyłających reklamy i niepożądane treści, korzystają one z niezabezpieczonych formularzy, for internetowych, blogów. Roboty te, skanują pola z formularzy pobierając ...

  • : Jak korzystać z szyfrowanego protokołu https (SSL)?
    Treść: Aby korzystać z szyfrowanego protokołu https (SSL) w panelu DirectAdmin musisz włączyć opcję "BezpiecznySSL" w konfiguracji domen dla danej domeny. Następnie musisz umieścić pliki strony w ...

  • : Czy można korzystać z zewnętrznego certyfikatu SSL?
    Treść: Tak, aby korzystać z zewnętrznego certyfikatu SSL, należy posiadać oddzielny adres IP. Jeśli interesuje Cię zakup osobnego adresu IP prosimy o zgłoszenie tego faktu do ...

  • : Czy potrzebuję własnego adresu IP?
    Treść: Własny adres IP jest niezbędny do uruchomienia zabezpieczenia SSL na Twoim koncie. Jeśli wiec chcesz, by Twoi klienci łączyli się z Twoją strona za pomocą szyfrowanego ...

  • : Jakim programem i gdzie zarządzać bazami MySQL?
    Treść: Do zarządzania bazami MySQL służy program PhpMyadmin dostępny pod adresem http://twoja-domena.pl/phpmyadmin. Operowanie na bazach danych MySQL tą aplikacją jest proste, przejrzyste i bezpieczne. ...

  • : Jak tworzyć i usuwać bazy danych MySQL?
    Treść: Tworzenie, oraz usuwanie baz danych obydwa się za pośrednictwem panelu DirectAdmin. Wszelka pomoc na ten temat dostępna jest na stronie pomocy DirectAdmin. ...

  • : W jaki sposób połączyć się z zewnątrz z MySQL?
    Treść: Standardowo połączenie z bazą MySQL znajdującą się na naszych serwerach odbywa się jedynie z poziomu localhost'u (jest to ten sam serwer na którym znajduje się zarówno ...

  • : Nie mogę się zalogować do PhpMyAdmina. Co robię źle?
    Treść: Sprawdź, czy adres logowania jest wg wzorca: http://twoja-domena.pl/phpmyadmin Sprawdź w panelu DirectAdmin, czy na pewno Twoja baza została założona. Sprawdź, czy wpisujesz poprawnie login i hasło - ...

  • : Domena - co to jest?
    Treść: Domena to unikalny adres internetowy np: hostsol.pl. Pozwala w szybki i łatwy sposób kierować ludzi na strony internetowe. Domeny tworzą hierarchię, która pozwala katalogować komputery ...

  • : Co to są serwery nazw DNS?
    Treść: Pozwala nadawać komputerom w sieci opisowe nazwy domenowe np. www.hostsol.pl, oraz zamienia je na używane przez komputery i inne sprzęty sieciowe adresy IP np. 85.114.141.112 ...

  • : Jakie są adresy serwerów DNS?
    Treść: Adresy serwerów DNS dla HostSol.pl to: ns1.hostsol.pl (85.114.141.112) ns2.hostsol.pl (85.114.143.170) ...

  • : Czemu przy zmianie DNS otrzymuje komunikat typu: "Host jest nie skonfigurowany dla domeny"?
    Treść: Aby zmienić serwery nazw DNS na należące do Hostsol.pl należy: Wykupić u nas konto hostingowe. Dodać domenę do konta za pomocą panelu DirectAdmin. ...

  • : Co zrobić aby moja domena wskazywała na konto w HostSol.pl
    Treść: Należy u rejestratora domeny, zgłosić zmianę serwerów nazw (DNS). Po wykonaniu tej operacji domena będzie wskazywać na konto w HostSol.pl po okresie około 30 godzin ...

  • : Ile domen mogę podłączyć do mojego konta?
    Treść: Ilość domen dla każdego konta w HostSol.pl jest dowolna oprócz pakietu mini. Użytkownik otrzymuje od HostSol.pl domenę w postaci twoja-domena.hostsol.pl, ale bez problemu może do konta ...

  • : Jak mogę dodać nową domenę?
    Treść: Aby dodać nową domenę użyj panelu DirectAdmin logując się na Twoim koncie - przykładowo: http://twoja-domena.pl:2222. Po zalogowaniu, należy użyć kolejno opcji Konfiguracja Domeny>Dodaj Następną Domenę.  W ...

  • : Czy kilka domen może wskazywać na ten sam katalog?
    Treść: Tak. Istnieje taka możliwość, fakt ten należy zgłosić w dziale pomocy technicznej poprzez formularz dostępny na stronie pomocy pod adresem. ...

  • : Jak dodać subdomenę?
    Treść: Aby dodać nową subdomenę użyj panelu DirectAdmin logując się na Twoim koncie - przykładowo: http://twoja-domena.pl:2222. Po zalogowaniu, należy wybrać domenę, do której chcemy dodać subdomenę. Następnie ...

  • : Jak założyć dodatkową domenę typu nazwa.hostsol.pl?
    Treść: Standardowo zakładamy jedna, taką domenę. Jeżeli jednak interesuje Cię dodatkowa, prosimy o kontakt z działem biuro w formularzu dostępnym na stronie pomocy. ...

  • : Gdzie mogę zobaczyć statystyki dla moich domen?
    Treść: Statystyki dla posiadanych domen dostępne są w panelu DirectAdmin. Opis szczegółowy dostępny jest na stronie pomocy DirectAdmin. ...

  • : Jak mogę sprawdzić moją pocztę internetową?
    Treść: Pocztę internetową możesz sprawdzić poprzez przeglądarkę internetową lub program pocztowy. Aby sprawdzić pocztę przez przeglądarkę, należy zalogować się na stronie internetowej wg wzorca: http://www.twoja-domena.pl/squirrelmail LUB http://www.twoja-domena.pl/webmail Na powyższych stronach ...

  • : Jak skonfigurować program do odbioru poczty?
    Treść: Do programów typu Microsoft Outlook, The Bat, Thunderbird, należy w konfiguracji konta podać: Login: twój_adres@twoja-domena.pl (np. adamek@twoja-domena.pl) Serwer pop3: mail.twoja-domena.pl Serwer smtp: mail.twoja-domena.pl Autoryzacja SMTP: Tak ...

  • : Jak mogę zmienić hasło do mojego konta pocztowego?
    Treść: Hasło to, należy zmienić w panelu DirectAdmin. Funkcja ta dostępna jest pod adresem http://www.twoja-domena.pl:2222/CMD_CHANGE_EMAIL _PASSWORD. Wypełniając formularz zmienisz hasło dla wybranego konta email. ...

[ następna ]

Dodaj wyszukiwarkę do Firefox - wtyczka